Условия за ползване и конфиденциалност
ОБЩИ УСЛОВИЯ
Моля, прочетете внимателно настоящите Общи условия, преди да използвате сайта. Настоящите общи условия се дават на потребителите, за да бъдат информирани относно правата и задълженията си при ползване на информацията и услугите в сайта „WEPRINT”. Всеки потребител, който използва за свои цели страницата за прозрачни предпазни шлемове и прозрачни предпазни маски на „WEPRINT”, е обвързан с правилата на общите условия от момента на влизане в страницата до напускането ѝ. Страницата за прозрачни предпазни шлемове и прозрачни предпазни маски на „WEPRINT” е създадена за подаване на заявка за предоставяните продуктите за покупка от крайни клиенти и в момента на своята заявка без направена регистрация, потребителят приема безусловно общите правила за използване на страницата за прозрачни предпазни шлемове и прозрачни предпазни маски на „WEPRINT” . „WEPRINT” си запазва правото да извършва промени в общите условия за ползване на страницата за прозрачни предпазни шлемове и прозрачни предпазни маски на „WEPRINT”, без предварително известие, но тези промени ще бъдат внасяни в тази страница за пълна информация.
УСЛОВИЯ ЗА ЗАЯВКА И ПОРЪЧКА
Преди да направите въведете данните към своята заявка на страницата за прозрачни предпазни шлемове и прозрачни предпазни маски на „WEPRINT”, автоматично се счита, че вие в правото си на потребител, сте прочели и сте се съгласили с условия на „WEPRINT” за ползване на страницата за прозрачни предпазни шлемове и прозрачни предпазни маски на „WEPRINT”.
След заявката за прозрачни предпазни шлемове или прозрачни предпазни маски ще получите потвърждение по телефон, което ще се счита за начало на сключване на дистанционен договор между двете страни – „WEPRINT” и клиентът, направил заявката.
Потвърждението по телефон се прави, за да бъдат направени всички уточнения по направената заявка за прозрачни предпазни шлемове или прозрачни предпазни маски и при необходимост да се направят корекции на допуснати грешки или пропуски в подадената информация.
Със заявката от електронен магазин „WEPRINT” Вие се легитимирате като възрастен човек, навършил 18 години, и сте в пълното съзнание за това какво поръчвате.
Изложената информация е такава, каквато е, и каквито и да било други интерпретации са лично ваша отговорност. В сайта „WEPRINT” недвусмислено са изложени цени на всеки продукт, както и техните описания, за да бъде пределно ясно какво поръчвате. Цените в сайта са в лева и с начислен ДДС.
„WEPRINT” не носи отговорност за направени грешки от ваша страна, като заявявате поръчка на прозрачни предпазни шлемове или прозрачни предпазни маски, която след това решавате, че не съответства на вашите желания.
В случай, че не сте сигурни какво искате да заявите за поръчка, можете да се свържете с нас на телефон +359 886 799 782 за консултация. Можете да прекратите подадената заявка по телефона в рамките на деня, за да бъде преустановена. В противен случай вие се съгласявате да заплатите разходите по изплащането и връщането на стоката, след като не сте ни осведомили своевременно и ние сме я изпратили на посочения от вас адрес.
При разминавания на направена заявка за поръчка на прозрачни предпазни шлемове или прозрачни предпазни маски и изпратена стока ще се използва наличната документация, която сте получили по e-mail пощата ви, и копие, което ще се пази от администраторите на „WEPRINT”, за да бъдат направени съответните сравнения относно подаването на поръчката и нейното изпълнение.
В случай че грешката е допусната от „WEPRINT” , поръчката ще бъде върната и заменена, като разходите за куриер ще бъдат поети от Фирмата, като компенсация за направената грешка.
В случай че грешката е допусната от клиента, то той ще поеме разходите по транспортирането на пратката по куриер.
За да направите поръчка не е нужно да се регистрирате. Дадената лична информация чрез заявката за поръчка на предпазни шлемове или прозрачни предпазни маски, няма да бъде разпространявана никъде и никога по каквито и да било причини.
„WEPRINT” има право да уточнява по телефон или e-mail наличността на поръчаните стоки и сроковете на доставка в момента на обработка на поръчката. Също така ще бъдат уточнявани адрес за доставка, данни за изискана фактура, второ или трето лице, което ще получи пратката или общо казано – всичко, което засяга интереса на клиента, за да получи коректно продуктите си.
„WEPRINT” не носи отговорност за закъснение в доставката на поръчаните продукти, ако има отклонение в тези срокове.
В цената на продуктите, които сте поръчали, НЕ са включени цени за доставка и няма допълнителни такси. Цените са с включени ДДС – това са крайни цени за потребители. При доставка плащате сумата, която сме обявили в сайта за продукта и отделно цената за доставка от куриера по техните тарифи за населено място и тегло на продукта.
При подаване на заявката за поръчка на прозрачни предпазни шлемове или прозрачни предпазни маски потребителят задължително посочва телефонен номер и брой шлемове или маски за потвърждение на извършената от него заявка за поръчка, за да може да бъде обработена и стартирана.
Потребителят се ангажира да потвърди направената заявка за поръчка, както и всички останали детайли по нея, след като администратор/служител на „WEPRINT” се свърже с него по телефон. Комуникацията по телефон и електронен път са начините за сключване на дистанционни договори, при което „WEPRINT” ще предоставя отново пълна информация за характеристиките на поръчания продукт, количество, цена, разходи за доставка и каквито и да било други подробности, относно получаването на стоката, начините за разплащане, набор от документи, които ще съпътстват продукта и други.
Ако поръчания продукт не е в наличност, клиентът ще бъде уведомен навременно.
УСЛОВИЯ ЗА ДОСТАВКА
Доставката се извършва от куриерска фирма Спиди.
Доставката се извършва на адрес, посочен от потребителя. Плащанията на такса доставка се калкулира на база населено място и тегло на продукта, като това става по тарифи на куриерската фирмa.
Потребителят се задължава да осигури достъп и лице за контакт, което да приеме и да заплати поръчаните продукти. Ако клиентът (или упълномощено от него лице) не бъде намерен в уговореното време за доставка и не може да се установи връзка с него по телефона в момента на доставка, пратката се връща в офиса на куриера до поискване от потребителя.
Всички допълнителни разходи по доставката на куриерската фирма се поемат от клиента.
Ако потребителят е наел друго лице, което да приеме пратката от негово име, то той (потребителят, извършил първоначално поръчката) няма право на възражения относно доставката и връщане на пратката.
Разходите за доставка се поемат от потребителя, като цената зависи от неговото местоположение, както и срока за доставка по схемата на избрания Превозвач.
Поръчаните продукти ще бъдат опаковани и обезопасени, за да се осигури безпрепятствено доставката им. Трябва да проверите съдържанието на пакета за съответствия на стоката със заявката, когато получавате пратката. При нарушения във външния вид на стоката, възникнали при транспорта, се обръщате към фирмата куриер, който трябва да Ви състави протокол за увредена пратка.
Доставки не се извършват в неделни дни и официалните празници.
ОТКАЗ ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА СТОКА
Потребителят може да откаже поръчани и доставени продукти в следните случаи:
- видимо несъответствие на доставения продукт с поръчания;
- възникнал дефект по време на транспортирането – тук се издава протокол от куриера за възникнал дефект при транспортирането;
- цената при доставка не отговаря на предварително договорената цена;
Гореописаните рекламации могат да се направят три дни след получаване на пратката. Извън изброените случаи, както и извън условията на чл.55 (ал.1) от ЗЗППТ, клиентът няма право да откаже да заплати и да върне доставена пратка. Ако желае да го стори, няма право на възстановяване на заплатената сума и поема разходите за транспорт.
Когато стоката е подменена при доставката и това е невъзможно да се установи в момента на доставка, стоката се подменя, след като е извършен оглед и се установи несъответствието, без потребителят да заплаща допълнителни разходи.
По силата на член 55 (ал.1) от ЗЗППТ потребителят може да върне стоката в 7 дневен срок от деня на получаване на пратката, в случай че е съхранил продуктите във вида, в който ги е получил – опаковани и пазени, без да бъдат ползвани. Освен да върне окомплектована стока, тя трябва да бъде съпътствана с цялата документация, която е получена заедно с нея.
ПРАВА И ОГРАНИЧЕНИЯ ЗА ИЗПОЛЗВАНЕ НА САЙТА
Права при използване на сайта:
Потребителят сам отговаря за своята преценка относно точността на изложената информация, цените които са дадени на всеки продукт, пълнотата на публикуваните материали в сайта.
Администраторите/собствениците на онлайн магазин „WEPRINT” си запазват правото да променят информацията в сайта, като важните промени, които засягат правата на потребителите, ще бъдат излагани в тази страница, за да бъдат информирани за това.
ОТГОВОРНОСТИ НА ПОТРЕБИТЕЛИТЕ
Използването на САЙТА е изцяло отговорност на потребителя. „WEPRINT” не носи отговорност при възникнали проблеми или щети, след използването на онлайн магазина WEPRINT.
„WEPRINT” носи отговорност само по Българското законодателство.
„WEPRINT” не носи отговорност за неизпълнени договори по зададени поръчки в случай, когато са възникнали фактори, които са извън контрола на фирмата. За подобни ситуации „WEPRINT” се ангажира да информира своевременно своите клиенти за това с цел подобрение на извършените услуги.